torsdag 7. februar 2019

Dette skjer ikke av Ida Lorien Ringdal

Denne diktsamlingen var en opptur å lese. Jeg synes ikke alltid at dikt er like forståelige, men det var denne. Ringdal snakker til meg, jeg skjønner litt mer av hvordan det er å være stupforelsket i en fyr som ikke er like begeistra som deg selv. Hadde han enda vært avvisende, men det er han ikke . Han vil ha noe, men ikke alt.
"Det er litt morsomt hvordan jeg ruser meg med sukker, alkohol, sobril, sex, likes og drugs når jeg bare er avhengig av kjærligheten du ikke gir meg"(Andreassen, 2017, s. 60)
Og denne ikke gjengjeldte kjærligheten fører også til at jeg-personen sliter psykisk.
Andreassen, 2017, s. 52)

Kjærlighet og forelskelse er ikke for pyser. Les denne diktsamlingen og oppdag at kanskje er du ikke alene med å synes at livet er litt bratt noen ganger.
-Kristin-





Andreassen, I. L. R. (2017). Dette skjer ikke: dikt. Oslo: Tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar