torsdag 9. april 2015

Til jeg dør av Amy Plum

Bildet er hentet her

Dette er bok nummer to i Våk over meg- triologien. Vi følger fortsatt søstrene Katie og Georgia og livet deres i Paris. Katie og Vincent sitt forhold utvikler seg stadig, og Katie blir etterhvert opptatt av å finne ut mer om hvordan forhold mellom gjengangere og mennesker fungerer for andre. Dette at Vincent egentlig er veldig gammel men samtidig holder seg ung i generasjoner blir veldig vanskelig for henne, natulig nok.Vi følger Katies søken etter informasjon rundt dette, og det fører henne opp i farlig situasjoner.
Jeg liker fortsatt godt å følge dette forholdet mellom Katie og Vincent, og jeg liker godt vekslingen mellom den virkelige verden og den overnaturlige. Boka har en overraskende slutt, noe som gjør at jeg også kommer til å lese den tredje boka i Våk over meg- serien
-Kristin-


Plum, A. (2013). Til jeg dør. [Oslo]: Cappelen Damm.

UNTIL I DIE by Amy Plum - BOOK TRAILER - YouTube. Hentet 8. april 2015, fra https://www.youtube.com/watch?v=upZi8Jbhfys

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar